magazines-thuis

klantenmagazine THUIS voor Liander





Voor netbeheerder Liander ontwikkelde Caplan een compleet magazine: THUIS.
Iedereen die een slimme meter krijgt, ontvangt een magazine.
Het magazine heeft tot doel de naamsbekendheid van het merk Liander te vergroten en een band met klanten op te bouwen door inspiratie en informatie te bieden. Met de nadruk op informatie. Toegankelijke, aansprekende en relevante informatie over de rol van de netbeheerder, het nut en de mogelijkheden van de slimme meter en stand van zaken van de energietransitie. Dit alles verpakt in een aantrekkelijk jasje.
Liander wil met het magazine bereiken dat mensen thuis anders naar energie en energieverbruik gaan kijken. Uit onderzoek blijkt namelijk dat vrijwel iedereen die inzicht krijgt in z’n eigen energieverbruik, ook daadwerkelijk energie (en dus geld) gaat besparen. Met behulp van de slimme meter kun je dit inzicht krijgen.


Helaas, deze website is alleen te bekijken met javascript en u heeft javascript niet geactiveerd.

Voor meer informatie:
javascript activeren