Terug Lees dit artikel

Klantmagazine Thuis voor Liander

Thuis, inspirerend klantenmagazine over de slimme meter





Voor netbeheerder Liander ontwikkelde Caplan een informatief en aantrekkelijk magazine: THUIS. Iedereen die een slimme meter krijgt, ontvangt dit blad. Het doel is de naamsbekendheid van het merk Liander vergroten en een band met klanten opbouwen door inspiratie en informatie te bieden. Toegankelijke, aansprekende en relevante informatie over de rol van de netbeheerder, het nut en de mogelijkheden van de slimme meter, en stand van zaken van de energietransitie. Dit alles verpakt in een aantrekkelijk jasje.

Liander wil met het magazine bereiken dat mensen thuis op een andere manier naar energie en energieverbruik gaan kijken. Uit onderzoek blijkt namelijk dat vrijwel iedereen die inzicht krijgt in z’n eigen energieverbruik, ook daadwerkelijk energie (en dus geld) gaat besparen. Met behulp van de slimme meter kan de klant dit inzicht krijgen.