boeken-asperges

Thuis, klantenmagazine over de slimme meter

Voor netbeheerder Liander ontwikkelde Caplan een compleet magazine: THUIS. Iedereen die een slimme meter krijgt, ontvangt een magazine. Het doel is de naamsbekendheid van het merk Liander vergroten en een band met klanten opbouwen door inspiratie en informatie te bieden. Toegankelijke, aansprekende en relevante informatie over de rol van de netbeheerder, het nut en de mogelijkheden van de slimme meter en stand van zaken van de energietransitie. Dit alles verpakt in een aantrekkelijk jasje. Liander wil met het magazine bereiken dat mensen thuis anders naar energie en energieverbruik gaan kijken. Uit onderzoek blijkt namelijk dat vrijwel iedereen die inzicht krijgt in z’n eigen energieverbruik, ook daadwerkelijk energie (en dus geld) gaat besparen. Met behulp van de slimme meter kun je dit inzicht krijgen.


Helaas, deze website is alleen te bekijken met javascript en u heeft javascript niet geactiveerd.

Voor meer informatie:
javascript activeren